In Thassos cu copiii (2). Am revenit cu poze

Revin cu mai multe detalii despre excursia in Thassos cu copiii, pentru ca mai mulți prieteni și cititori ai blogului mi-au cerut o noua postare cu poze.

Am intrat in a treia zi de relaxare pe insula de smarald, așa cum mai e cunoscuta Thassos. Își merita cu prisosinta numele acesta, convinsă fiind de culoarea apei de un turcoaz așa cum doar in vederi am mai văzut.

Am petrecut aseară afara in curte, ziua soțului, atât de frumos și de relaxant, in familie, alături de prietenii noștri, încât am avut impresia ca sunt acasă, ca sunt acolo dintotdeauna.

Gazda e extraordinara si ne face sa ne simțim ca acasă. A mers cu noi la cumpărături pentru grătar, ne-a indicat magazine sigure care nu avea prețuri ca pentru turiști, și chiar și o cofetărie de unde am putut cumpara un delicios tort de ciocolata. La măcelăria de unde am cumpărat carnea gata de pus pe grătar, am primit și un cadou, o specialitate cipriota din carne tocata de miel absolut delicioasa. Observ ca modul acesta de a atrage clienții, e foarte des practicat pe insula, pentru ca la restaurant, la sfârșitul mesei primeam și o surpriza gratis. Fie ca era o înghețată, o prăjitura sau mai știu eu ce,făcea clientul sa-și dorească sa revină.

Am încins grătarul pe inserat. Am pregătit și o salata de legume care a mers la fix cu desertul. Pe fundal a răsunat tot timpul muzica grecească.

Christos, gazda, ne uimește in fiecare zi cu ospitalitatea lui, mai ales aseară când a pregătit chiar și un cadou pentru soțul meu.

Acum suntem la Marble Beach, o plaja, pe cât de mica pe atât de impresionata. E formată la baza unei cariere de marmura, iar noi ne-am stabilit tabăra pe pietricele de marmura mici, de un alb strălucitor care in combinație cu apa limpede, da o nuanță de albastru cum n-am mai întâlnit niciunde.

Drumul anevoios pana aici, de 7 km pe o cărare neasfaltata, și-a meritat tot disconfortul.

E plin de români și aici. Pare un fel de Mamaia cu câțiva turiști străini. Parcarea e plină de mașini cu numere din toată țara. De la Brașov pana in Iași, romanii prefera Thassos și ma bucur sa fiu aici cu ai mei.

A venit prânzul deja, așa ca o sa plecam in curând sa nu cumva sa ratam masa și somnul de după amiaza al copiilor. Aici, din păcate nu exista decât un bar, fără restaurant, așa ca suntem nevoiți sa ne întoarcem, altfel am fi rămas aici pana seara.

O sa va țin la curent. Mâine o sa mergem sa vizitam câteva obiective turistice și trebuie neaparat sa las impresii și despre asta.

Las aici câteva dovezi ale celor spuse mai sus, ca sa ma credeți pe cuvânt și bineînțeles ca sa #madaumarepenet. 😂

Va pupăm! ❤️
P.s poze needitate făcute cu telefonul. 😃

5 gânduri despre &8222;In Thassos cu copiii (2). Am revenit cu poze&8221;

1. Foarte frumos.
    Am evitat până acum mersul în străinătate cu copilul (datorită numeroaselor -posibile- dificultăți, cred eu) și Grecia în principiu (că e prea cald vara), dar s-ar putea să mă răzgândesc.